296777 em4438 press doc 3791eb large 1543322989

Gigabit PoE+ Injector: stroom en data over één kabel!

De EM4438 Gigabit PoE+ Injector is de ideale oplossing om netwerkapparatuur zoals een accesspoint of VOIP telefoon te voorzien van stroom via één UTP-kabel. Wanneer je een netwerkapparaat ergens wilt plaatsen op een plek waar geen stroompunt aanwezig is, of als je een apparaat wilt aansluiten waar geen mogelijkheid is tot het aansluiten van een stroomadapter, dan gebruik je de EM4438 PoE+ Injector. De injector detecteert automatisch de benodigde stroom en is overeenkomstig met de 802.3af/at PoE standaard (max. 30W). De PoE injector is geschikt voor alle hardware die deze standaard ondersteunt. Daarnaast heeft de EM4438 een Gigabit ethernetverbinding voor een snelle data-overdracht en is uitgerust met een geïntegreerde muurbeugel.

Verkoopadviesprijs €37,50

Hqdefault