287060 ab7873 ab7874 press doc 4f3129 original 1533638012

Nieuw: USB Type-C naar DisplayPort en HDMI converters

De Eminent Business Line breidt met de AB7873 en AB7874 hun assortiment Type-C producten voor MKB/KMO verder uit. Net zoals de andere Eminent Business Line producten, zijn de AB7873 en AB7874 uitgevoerd in stevig aluminium voor een luxe look en feel.

De AB7873 USB Type-C naar DisplayPort converter wordt gebruikt om een bronapparaat met een USB Type-C aansluiting op een monitor of beamer met DisplayPort aan te sluiten. De converter ondersteunt een maximale resolutie van 4096 x 2160 (4K) @ 60Hz.

Gebruik de AB7874 USB Type-C naar HDMI Aansluitkabel om een bronapparaat met een USB Type-C aansluiting direct op een monitor of beamer met HDMI aan te sluiten. De AB7874 heeft een kabellengte van 1.8m. Er is geen extra HDMI-kabel nodig. De converter ondersteunt een maximale resolutie van 4096 x 2160 (4K) @ 60Hz.

Verkoopadviesprijs AB7873 €32,50

Verkoopadviesprijs AB7874 €42,50