286999 em4005 press doc1 41f852 large 1533561650

Gigabit SFP Media Converter

De ideale oplossing om glasvezel naar RJ45 koper Gigabit ethernet om te zetten en vice versa, is door gebruik te maken van de compacte metalen EM4005 Gigabit SFP Media Converter. Deze Media Converter voldoet aan de IEEE 802.3ab 1000Base-T en IEEE 802.3z 1000Base-SX/LX standaarden, en is geschikt voor een ongecodeerde SFP module. De ingebouwde dip switches activeren functies zoals: Link Fault Passthrough, 9K data pakketten, flow control en snelheid: 100Mbps/1000Mbps. Daarnaast is de EM4005 uitgerust met status leds die laten zien dat de converter is ingeschakeld, de glasvezelverbinding actief is, de ethernetverbinding actief is en welke snelheid er wordt gebruikt: 100 of 1000Mbps.

Verkoopadviesprijs €39,98

Hqdefault