283561 ab7880 81 press doc f3b7d4 original 1529591375

Verleng het HDMI-signaal via het IP-netwerk

Verleng een HDMI-signaal via je IP-netwerk met de AB7880 HDMI over IP Extender - set met een maximale resolutie van 1080p @ 60Hz. De extender set bevat een zender en ontvanger en ondersteunt point-to-point en point-to-multipoint. Gebruik een HDMI-kabel om de zender met het bronapparaat te verbinden en een HDMI-kabel om de ontvanger aan een TV/monitor te koppelen.

Gebruik het bestaande IP-netwerk en UTP-kabels om de zender en ontvanger aan je router/switch te koppelen. De AB7880 set is ook zonder tussenkomst van een router/switch te gebruiken. De zender en ontvanger hebben een geïntegreerde montagebeugel. Daarnaast heeft de set IR-ondersteuning voor het op afstand bedienen van het aangesloten A/V-apparaat.

Gebruik de optionele HDMI over IP ontvanger (AB7881) voor point-to-multipoint.

Verkoopadviesprijs AB7880 €139,98

Verkoopadviesprijs AB7881 €69,98