283240 em4594 press doc 7dbd0f original 1529316496

Nieuw: Eminent Mini WiFi Repeater

Als we zeggen mini, dan bedoelen we ook mini.

Eminent komt met de EM4594 300N Mini WiFi Repeater. Deze repeater vergroot het bereik van het draadloze netwerk op de 2.4GHz frequentie. Waar andere repeaters van redelijk formaat zijn is de Eminent Repeater met zijn 4x4 cm juist extreem compact. Hij valt niet op in je interieur én houdt maar één stopcontact bezet. Het installeren van de EM4594 repeater gaat heel eenvoudig met de WPS-knop of installatiewizard. Je kiest zelf of je het ledlampje op de repeater aan of uit wilt zetten. Wist je dat de repeater ook te gebruiken is als accesspoint? Zo kun je gebruik maken van WiFi op een plek waar je normaal alleen een bekabelde verbinding hebt. Maar je kunt ook een WiFi-signaal omzetten naar een bekabelde verbinding.

Verkoopadviesprijs € 19,98

Hqdefault