278954 em8710 press doc 63833d large 1525075011

Nieuw Eminent Long Range GSM Alarmsysteem werkt op 868MHz frequentie

Eminent presenteert in de eerste week van mei hun nieuwe GSM Alarmsysteem: het EM8710 868MHz Long Range Draadloos GSM Alarmsysteem.

De EM8710 is gebaseerd op GSM en heeft een ingebouwde back-up batterij en sirene. Je installeert het 868MHz Long Range Draadloos GSM Alarmsysteem gemakkelijk zelf. Er is geen abonnement nodig en er zijn geen vaste maandelijkse kosten (afhankelijk of je natuurlijk een prepaid simkaart of abonnement gebruikt).

Met de meegeleverde accessoires (een bewegingsmelder, deur/raamcontact, afstandsbediening en twee RFID tags) is deze EM8710 starterkit een goede basis om je huis te beveiligen. Bij een alarm worden 5 personen gewaarschuwd door middel van een SMS bericht of telefoontje.

Schakel je het alarm in terwijl nog ergens in huis een raam of deur open staat? Dan geeft de tweeweg communicatie tussen het alarmpaneel en de accessoires een melding. Dankzij de long range technologie kan er een afstand van 150 meter tussen het alarmpaneel en de accessoires zitten. Je kunt tot maar liefst 50 sensoren koppelen.

Het alarmsysteem installeer je via de gratis app (werkt via SMS berichten). De bediening van het alarmsysteem gaat via het alarmpaneel zelf, via de gratis app en de afstandsbediening. Daarnaast kun je het alarmsysteem uitschakelen met de meegeleverde RFID tags. Het EM8710 alarmsysteem slaat stil alarm wanneer het systeem onder dwang wordt uitgeschakeld. Ook geeft het systeem een melding wanneer de frequentie van het EM8710 alarmsysteem wordt gesaboteerd door een radio jammer. Het alarmsysteem maakt gebruik van de storingsvrije 868MHz frequentie.

Verkoopadviesprijs €169,98

Optionele accessoires: