274115 em4700 10 20 press doc c80880 large 1520259801

Eminent vernieuwt router line-up

Eminent presenteert in maart de vernieuwde router line-up. Naast de 300N router (EM4700) en Dual Band Gigabit AC1200 router (EM4710) komt er ook een Dual Band Gigabit AC1750 router (EM4720) bij. Anders dan wat we van de voorgaande Eminent routers gewend zijn, worden deze routers in het zwart uitgevoerd. De configuratie gaat eenvoudig via de installatiewizard. Daarnaast kunnen de routers allemaal aan de muur worden bevestigd.

EM4700

De EM4700 is een compacte, budgetvriendelijke 300N router en is uitgerust met twee 5dBi antennes en een WPS-knop. Je kunt eenvoudig meerdere SSID’s toevoegen zodat je bijvoorbeeld een gastnetwerk kunt maken. Extra functies zijn o.a.: Quality of Service (QoS), Wlan bridge, URL/Poort filtering en ouderlijk toezicht.

EM4710

De EM4710 is een Dual Band AC1200 router en heeft twee 5dBi antennes die zorgen voor een WiFi-snelheid van 300+900Mbps. De router is uitgerust met MU-MIMO voor een sneller en efficiënter WiFi-netwerk doordat hij met meerdere apparaten tegelijkertijd kan communiceren. Daarnaast heeft de router een WPS-knop, een fysieke WiFi aan-uitknop en kun je meerdere SSID’s aanmaken. Extra functies van de EM4710 router zijn: QoS, URL/Poort filtering en ouderlijk toezicht. Verder kun je met de WiFi scheduling functie een schema maken wanneer de WiFi-verbinding actief moet zijn.

EM4720

De EM4720 Dual Band AC1750 router heeft vier 5dBi antennes die zorgen voor een WiFi-snelheid van 450+1300Mbps. De EM4720 router heeft ook een WPS-knop, een fysieke WiFi aan-uitknop en ondersteuning voor meerdere SSID’s zodat je gastnetwerken kunt aanmaken. Extra functies van de router zijn: QoS, URL/Poort filtering en ouderlijk toezicht. Net zoals de EM4710 heeft de EM4720 een WiFi scheduling functie waarmee je een schema kunt maken wanneer de WiFi-verbinding actief moet zijn.

Verkoopadviesprijs EM4700 €32,50

Verkoopadviesprijs EM4710 €75,00