270226 em8617 press doc 492a14 large 1516618480

Eminent presenteert nieuw WiFi alarmsysteem

Eminent begint 2018 goed met het presenteren van het EM8617 OV2 WiFi Alarmsysteem. Deze starterkit is een kant-en-klare oplossing om je woning te beveiligen. Naast het basisstation worden twee raam/deurcontacten en een afstandsbediening meegeleverd. Het systeem is uit te breiden met 50 sensoren. De bestaande Eminent sensoren zijn compatibel met dit nieuwe alarmsysteem. De sensoren in de starterkit zijn al aangemeld op de EM8617. Je hoeft alleen maar de gratis app te downloaden en de installatie-aanwijzingen in de app te volgen.

Het alarmsysteem werkt via WiFi en is uitgerust met een ingebouwde sirene en back-up batterijen zodat het tijdens stroomuitval blijft werken. Bij een alarm ontvang je een push notificatie en/of een emailmelding. Je bedient de EM8617 met de gratis app en meegeleverde afstandsbediening.

Het EM8617 WiFi Alarmsysteem heeft enkele handige functies. Zoals radio jamming detectie en het maken van een alarmschema. Daarnaast kun je een gastaccount aanmaken om iemand tijdelijk toegang te geven tot je woning. Handig voor vakantieperiodes wanneer de buren je planten moeten verzorgen. Er is geen abonnement nodig en er zijn geen maandelijkse kosten.

Verkoopadviesprijs €119,98

Hqdefault