Uitbreiding e-CamView IP Camera line-up met 2 HD camera's

HD camerabewaking voor een betaalbare prijs

08 APRIL 2015, ELSLOO, NL

Eminent breidt de e-CamView lijn uit met de EM6225 Pan/Tilt HD IP Camera en EM6230 Outdoor HD IP Camera. Beide camera’s zijn eenvoudig te installeren en te bedienen. De gratis e-CamView app helpt je hierbij. Daarnaast zijn de EM6225 en EM6230 beide voorzien van een HD sensor en IR cut filter voor duidelijk beeld. Met de infrarood leds ben je ook ’s nachts voorzien van goed beeld. Wanneer de camera’s beweging detecteren, wordt er een email met daarin een foto verstuurd. Je houdt vanaf nu alles in de gaten.

EM6225 e-CamView Pan/Tilt HD IP Camera
Met de EM6225 e-CamView Pan/Tilt HD IP Camera worden jouw eigendommen goed in de gaten gehouden. Het te beveiligen gebied is groter dan bij een standaard IP camera omdat de EM6225 horizontale en verticale bewegingen maakt. Je bent binnen enkele eenvoudige stappen helemaal up-to-date van de gebeurtenissen in je woning. De HD sensor en IR Cut filter zorgen voor duidelijke beelden. Je hebt goed zicht ‘s nachts dankzij de infrarood leds. Bedien de Pan/Tilt HD IP Camera met de gratis e-CamView app op je smartphone. Wil je weten wat in je huis gebeurt? Dan luister je mee en spreek je terug via de ingebouwde speaker en microfoon. Detecteert de IP Camera beweging? Dan ontvang je een alarmmelding via email. Ook kun je beelden opnemen op een micro SD-kaart.

EM6230 e-CamView Outdoor HD IP Camera
Door zijn waterbestendige behuizing (IP66) is de EM6230 e-CamView Outdoor HD IP Camera de ideale camera om je huis en tuin mee te beveiligen. Binnen enkele simpele stappen ben je helemaal up-to-date van de gebeurtenissen bij je woning. De HD sensor en IR Cut filter zorgen voor duidelijke beelden. Je hebt ’s nachts tot 12 meter zicht dankzij de infrarood leds. Bedien de Outdoor HD IP Camera met de gratis e-CamView app op je smartphone. Als de IP Camera beweging detecteert, dan ontvang je een alarmmelding via email.

Adviesprijzen:
EM6225 €99.98