EM4505 Dual Band AC1200 Router

24 MAART 2015, ELSLOO, NL

De EM4505 Dual Band AC1200 Router is ideaal voor online gaming en het overzetten van je favoriete muziek, video’s en foto’s. De ondersteuning van Wireless AC (300 + 900Mbps) maakt dat deze router klaar is voor de toekomst. De vier 4dBi antennes zorgen samen met het gebruik van de 2.4GHz en 5GHz frequentie voor een optimale dekking. Door extra functies zoals VPN en QoS haal je nóg meer uit je router. Bovendien is het ook mogelijk om gastnetwerken te maken. Je bent snel online dankzij de handige installatiewizard.

Dankzij het gedeelde antennesysteem van de EM4505 gebruik je de 2.4GHz en de 5GHz frequentie tegelijk. De 2.4GHz frequentie wordt veel belast en ondervindt daardoor storingen. Doordat je de 5GHz frequentie tegelijk gebruikt, zijn er veel minder storingen.

Met de Dual Band AC1200 Router maak je eenvoudig gastnetwerken aan. Handig wanneer je familie en vrienden ook toegang wilt geven tot het internet.

Daarnaast biedt de router nog diverse extra’s voor gevorderde netwerkgebruikers zoals QoS (Quality of Service), wireless bridge functie en VPN.

De handige installatiewizard in je browser en WPS knop zorgen ervoor dat de installatie een fluitje van een cent is.

Adviesprijs €57.50