Betrouwbare beveiliging voor je woning

EM8605 Basis Draadloos GSM Alarmsysteem Starterkit

04 MAART 2015, ELSLOO, NL

Met de EM8605 Basis Draadloos GSM Alarmsysteem Starterkit van Eminent beschik je over een goede basis om je huis mee te beveiligen. Het alarmsysteem werkt via het betrouwbare GSM netwerk. Bij een alarm ontvangen maximaal 5 vooraf ingestelde telefoonnummers een SMS bericht en een telefoontje. Ook gaat de sirene van het basisstation af. De EM8605 is bedienbaar met de afstandsbediening en de gratis EM8605 app. Er is geen abonnement nodig en er zijn geen vaste kosten aan verbonden.

Alarmmeldingen via het betrouwbare GSM netwerk
Het EM8605 Basis Draadloos GSM Alarmsysteem werkt via het betrouwbare GSM netwerk. Hierdoor is het alarmsysteem te gebruiken overal waar GSM ontvangst mogelijk is. Ontvang een SMS bericht of word gebeld door het alarmsysteem. Ook hebben zowel het basisstation als de afstandsbediening een SOS knop in geval van nood. Bij een SOS melding wordt de interne sirene van het basisstation automatisch geactiveerd.

Makkelijke installatie en door iedereen eenvoudig te bedienen
De starterkit bestaat uit het basisstation, 1 draadloze bewegingsmelder, 1 draadloos raam/deurcontact, 2 raamstickers en 2 afstandsbedieningen. Installeren gaat heel gemakkelijk. Het EM8605 Basis GSM Alarmsysteem is door iedereen eenvoudig bedienen. Gebruik de afstandsbediening of de gratis Apple/Android EM8605 smartphone app.

Meld tot 50 extra sensoren aan
Je bent klaar voor de toekomst met het EM8605 GSM Alarmsysteem. Meld tot maar liefst 50 sensoren aan. Je kunt het alarmsysteem uitbreiden met extra bewegingsmelders, deurcontacten, rookmelders, afstandsbedieningen, interne- en externe sirenes.

Adviesprijs €159,50