Stream je favoriete muziek via WiFi naar je bestaande stereo installatie

18 NOVEMBER 2014, ELSLOO, NL

Het Nederlandse merk Eminent maakt het wel erg gemakkelijk om je favoriete muziek te streamen vanaf je smartphone en tablet naar je geluidsinstallatie. De EM7410 WiFi Music Streamer is een upgrade voor je bestaande stereo installatie. Verbind je smartphone, tablet of computer direct met de WiFi Streamer. Of sluit de EM7410 aan op je bestaande WiFi netwerk voor bereik in je hele huis. Vanaf nu geniet je van je favoriete muziek mét goede geluidskwaliteit.

Upgrade je stereo installatie met WiFi
Heb jij een oude, maar nog goed werkende, stereo installatie zonder WiFi? Met de EM7410 kan hij er weer even tegenaan. Sluit de WiFi Music Streamer met de meegeleverde kabel aan op je versterker en upgrade je stereo installatie met WiFi.

Gebruik de WiFi Music Streamer waar je ook wilt
De EM7410 maakt een eigen WiFi netwerk aan. Je streamt rechtstreeks van je smartphone of tablet, zonder tussenkomst van een computer. Hierdoor ben je erg flexibel en gebruik je de streamer overal waar je wil. Sluit een actieve speakerset aan op de Music Streamer en maak verbinding met het WiFi netwerk van de EM7410.

Maar één WiFi verbinding nodig
Je kunt de WiFi Music Streamer ook verbinden met je thuisnetwerk. Aangezien het bereik van je bestaande WiFi netwerk groter is, kun je je door het hele huis verplaatsen zonder dat de verbinding wegvalt. Ook heb je maar één WiFi verbinding nodig zodat je, tijdens het streamen, online blijft op je smartphone en tablet.

De adviesprijs is €59.98