Bewaak je huis en tuin met de Easy Pro View Outdoor HD IP Camera

Geschikt voor buiten (IP66)

21 AUGUSTUS 2014, ELSLOO, NL
Na de succesvolle lancering van de EM6250, EM6250HD en EM6270 Easy Pro View IP Camera’s, presenteert Eminent nu het nieuwste model in deze lijn: de EM6260 Easy Pro View Outdoor HD IP Camera. De EM6260 is geschikt voor buiten (IP66) en bedien je natuurlijk ook met de gratis Easy Pro View app. Handige features zoals dual-lens technologie, high-power infrarood led’s, micro SD-kaart slot, microfoon en 5 seconden pre-recording maken deze IP Camera uniek. Bovendien zijn er geen abonnementskosten.

Gemakkelijke installatie: binnen 3 stappen klaar voor gebruik
De EM6260 Outdoor HD IP Camera installeer je in 3 stappen. Sluit de camera aan in je netwerk, download de gratis app en vul ID en wachtwoord in. De P2P technologie zorgt ervoor dat je de camera overal ter wereld kunt benaderen. Moeilijke router instellingen behoren tot de verleden tijd.
De stroomtoevoer en dataverbinding gaan samen over één kabeltje. Dit handige kabelsysteem zorgt ervoor dat je maar één klein gaatje hoeft te boren voor de kabeldoorvoer.

Geschikt voor buiten door waterbestendige behuizing (IP66)
De waterbestendige behuizing (IP66) zorgt ervoor dat je de EM6260 IP Camera buiten kunt gebruiken. Beveilig de voordeur, achterdeur of zelfs je tuin.

Duidelijk beeld door HD sensor en dual-lens technologie
De twee aparte lenzen en HD sensoren van de EM6260 zorgen voor altijd duidelijk beeld, zowel voor overdag en voor ‘s nachts. De camera schakelt automatisch tussen de lenzen. Deze dual-lens technologie zorgt samen met de HD sensoren en de high-power infrarood led’s voor duidelijk beeld zowel overdag als ‘s nachts.

Altijd up-to-date door push notificaties, microfoon, en pre-recording
Bij een alarmmelding ontvang je direct een melding op je tablet en smartphone. De gratis Easy Pro View app toont dan de beelden. Door de 5 seconden pre-recording bekijk je ook de beelden voorafgaand aan de alarmmelding. Zo heb je het moment van de alarmmelding én de gebeurtenis ervoor in beeld. Met de ingebouwde microfoon kun je ook meeluisteren wat er allemaal in de buurt van de camera gebeurt. Je mist nooit meer een belangrijk moment.

Adviesprijs €225,-