Stream al je favoriete mediabestanden naar je TV!

Zelfs BD-ISO en DVD-ISO files!

21 JULI 2014, ELSLOO, NL
Na de succesvolle lancering van de EM7485, is het nu de beurt aan zijn kleine broertje: de EM7480 3D Full HD Media Player - Streamer. Deze streamer speelt al je favoriete mediabestanden af. Zelfs de bestanden die je Smart-TV en tablet niet ondersteunen: BD-ISO en DVD-ISO bestanden! De nieuwe EM7480 mediaspeler speelt af van een externe USB-stick, SD-kaart en het netwerk. Verder downloadt de EM7480 de juiste ondertiteling en filminformatie voor je. Speel direct je zelfgemaakte foto’s en video’s af door gebruik te maken van de handige ingebouwde SD/SDHC kaartlezer en USB poort.

Speel alle gangbare bestandsformaten af: zelfs BD-ISO en DVD-ISO
Waar je tablet en Smart TV moeite hebben met het afspelen van diverse bestandsformaten, speelt de EM7480 alle gangbare bestanden af. Niets is deze kleine krachtpatser te veel. Hij speelt zelfs BD-ISO en DVD-ISO bestanden af!

Een echte bioscoopbeleving
Een avondje bioscoop beleef je nu thuis vanaf de bank. Zeker als je een 7.1 versterker aansluit op de 3D mediaspeler. Door het superscherp beeld en digitaal geluid is het net alsof je in de bioscoop bent.

Afspelen van USB-stick, SD-kaart, NAS, externe HDD of stream vanaf je netwerk
Heb je foto’s, video’s en muziek op een USB-stick, SD-kaart of op een externe harde schijf staan? De EM7480 speelt je favoriete bestanden probleemloos af. Staan je bestanden op je NAS of een computer die aangesloten is op het netwerk? Dan streamt de mediaspeler deze gewoon naar je TV.

Direct je zelfgemaakte video’s en foto’s bekijken op TV
Als je net foto’s of video’s hebt gemaakt, steek je de SD-kaart direct in de ingebouwde kaartlezer van de EM7480 3D mediaspeler. Ook kun je de camera rechtstreeks via de USB-poort van de mediaspeler met je televisie verbinden.

Download ondertiteling en filminformatie
Kom je bij het bekijken van een film er pas achter dat de ondertiteling ontbreekt? De EM7480 helpt je door de juiste ondertiteling te downloaden. Binnen enkele minuten kun je toch beginnen aan een relaxte filmavond. De EM7480 downloadt ook filminformatie en covers. Zo krijg je een overzichtelijke bibliotheek waarin je gemakkelijk een film kunt kiezen.

Adviesprijs €119.50

Wil je meer weten over de EM7480?