Upgrade je Single Band netwerk naar een Dual Band netwerk!

09 JULI 2014, ELSLOO, NL
Het is zomer en je zit lekker buiten in je tuin of op je balkon met je tablet of smartphone. Helaas reikt je draadloze netwerk nét niet tot buiten. Eminent heeft de oplossing. De krachtige EM4592 Dual Band WiFi Repeater vergroot het bereik van je bestaande draadloze netwerk op zowel de 2.4GHz als de 5GHz frequentie. Heb je een router die alleen de 2.4GHz frequentie uitzendt? Geen probleem! De EM4592 zet je Single Band netwerk om naar een Dual Band netwerk. Installeren gaat eenvoudig via de browser van je smartphone en tablet of met de WPS-knop. De locatie indicator helpt je om de ideale plek in huis te vinden voor je repeater. Vanaf nu heb je WiFi dekking in iedere ruimte van je huis.

WiFi in iedere ruimte met de Dual Band repeater
De Eminent Dual Band WiFi Repeater vergroot het bereik van je draadloze netwerk op de 2.4GHz en de 5GHz frequentie. Wanneer je op de 2.4GHz frequentie veel last van storingen hebt, kun je het beste gebruik maken van de Dual Band functie. De 5GHz frequentie ondervindt minder storingen dan de 2.4GHz frequentie. Hierdoor is je WiFi verbinding stabieler en sneller. Door de toegepaste crossband technologie (gescheiden frequenties voor verzenden en ontvangen) haal je de maximale snelheid uit je internetverbinding.

Locatie indicator voor een optimaal draadloos signaal
De handige locatie indicator helpt je met het zoeken naar de juiste plek voor de Dual Band WiFi Repeater. Zo plaats je de repeater op de meest ideale locatie in je huis en ontvang je een optimaal draadloos signaal.

Installatie via browser of WPS-knop
Het installeren van de EM4592 Dual Band WiFi Repeater gaat heel gemakkelijk. Je hebt zelfs geen computer meer nodig voor de installatie. Steek de WiFi Repeater in het stopcontact en gebruik de browser van je smartphone of tablet. Je kunt ook gebruik maken van de WPS-knop.
De EM4592 maakt gebruik van de 300N standaard. Deze standaard wordt gebruikt door de meest gangbare routers. Daardoor is de WiFi Repeater universeel inzetbaar.

De adviesprijs is €59.98

Meer informatie nodig?