Bewaak elke hoek van je huis met de Easy Pro View Pan/Tilt HD IP Camera

Bedienbaar met de gratis app

20 MAART 2014, ELSLOO, NL
In navolging van de EM6250 en EM6250HD Easy Pro View IP Camera’s, presenteert Eminent het nieuwste model in deze lijn. Namelijk de EM6270 Easy Pro View Pan/Tilt HD IP Camera. Net zoals zijn voorgangers bedien je de EM6270 met de gratis Easy Pro View app. De IP Camera beschikt over dual-lens technologie, PIR sensor, SD-kaart slot, temperatuursensor, ingebouwde speaker en microfoon. Maar wat de EM6270 bovenal zo bijzonder maakt is de pan/tilt functie. Je beweegt de camera in de richting die jij wilt. Je hoeft alleen maar over het scherm van je tablet of smartphone te swipen. Bovendien zijn er geen abonnementskosten aan verbonden.

Gemakkelijke installatie: binnen 3 stappen klaar voor gebruik
Alle Easy Pro View IP Camera’s zijn binnen 3 stappen klaar voor gebruik. Dus ook de EM6270 Pan/Tilt HD IP Camera. Sluit de camera aan in je netwerk, download de app en vul ID en wachtwoord in. Door de P2P technologie benader je de camera overal ter wereld. Moeilijke routerinstellingen zijn verleden tijd.

Duidelijk beeld door HD sensor en dual-lens technologie
De EM6270 geeft altijd duidelijk beeld door zijn 2 aparte lenzen: een voor overdag en een voor ’s nachts. De camera schakelt automatisch. De dual-lens technologie zorgt samen met de HD sensor voor dag en nacht goed beeld.

Pan/Tilt functie
De camera beweegt in de gekozen richting door over het scherm van je tablet of smartphone te swipen. Je bewaakt exact de locatie die jij kiest.

Betrouwbare alarmmeldingen door PIR sensor
De speciale PIR sensor detecteert objecten die warmte uitstralen. Door de combinatie van beweging- en warmtedetectie geeft de EM6270 Easy Pro View Pan/Tilt HD IP Camera zeer betrouwbare alarmmeldingen.

Altijd up-to-date door push notificaties, microfoon, ingebouwde speaker, temperatuursensor en pre-recording
Ontvang een notificatie op je tablet en smartphone bij een alarmmelding. Je bekijkt direct de beelden via de gratis Easy Pro View App. De beelden voorafgaand aan de alarmmelding worden ook opgenomen. Zo heb je het moment van de alarmmelding én de gebeurtenis ervoor in beeld. Een belangrijk moment gaat nooit meer aan je voorbij. De ingebouwde temperatuursensor bewaakt de temperatuur in de ruimte waar de camera staat. Is de temperatuur hoger of lager dan gewenst? Dan ontvang je een push bericht. Het is daarom ook handig om de Easy Pro View IP Camera te gebruiken als babyfoon.

Ingebouwde speaker
De Easy Pro View Pan/Tilt HD IP Camera heeft een ingebouwde speaker. Laat een alarmtoon horen of spreek terug naar de inbreker. Je bent altijd van alles op de hoogte.

Meer informatie over de EM6270 Easy Pro View Pan/Tilt HD IP Camera