Eminent Easy Pro View HD IP Camera

Complete camerabewaking in 3 stappen!

22 JANUARI 2014

Beveilig je huis of kantoor met de EM6250HD Easy Pro View HD IP Camera van Eminent. De EM6250HD is binnen 3 stappen klaar voor gebruik. Het instellen en bedienen van de IP camera gaat volledig met de Easy Pro View App.
De EM6250HD IP Camera is voorzien van een HD sensor die zorgt voor duidelijk en scherp beeld. Met de Dual-lens technologie heb je 2 aparte lenzen: een dag én een nacht lens. Zo heb je 24/7 perfect beeld. De camera zorgt voor betrouwbare alarmmeldingen omdat de PIR sensor lichaamswarmte detecteert. Ontvang bij een alarm direct een push notificatie. Je kijkt, spreekt terug en luistert live mee met de beelden. Bovendien zijn er geen abonnementskosten aan verbonden.

Klaar voor gebruik binnen 3 stappen
Installeer de Easy Pro View HD IP Camera binnen 3 stappen. Sluit de camera aan in je netwerk, download de app en vul ID en wachtwoord in. Hiervoor heb je geen netwerkkennis nodig. Door de P2P technologie benader je de camera overal ter wereld, waar je een internetverbinding hebt. Het is niet nodig om moeilijke aanpassingen in je netwerk te doen zoals het openen van poorten en Dynamische DNS instellingen.

Duidelijk beeld door HD sensor en Dual-lens technologie
De EM6250HD heeft dag én nacht goed beeld door de HD sensor en de speciale Dual-lens technologie. De twee aparte lenzen schakelen automatisch over wanneer het nodig is. Het onderwerp blijft altijd duidelijk in beeld.

Betrouwbare alarmmeldingen door PIR sensor
De IP camera detecteert beweging. De speciale PIR sensor detecteert juist objecten die warmte uitstralen. Door de combinatie van beweging en warmte geeft de EM6250HD Easy Pro View HD IP Camera betrouwbare alarmmeldingen.

Altijd up-to-date door Push Notificaties, Temperatuursensor en Pre-recording
Direct een notificatie op je tablet en smartphone bij een alarmmelding. Je bekijkt direct de beelden via de gratis Easy Pro View App. De EM6250HD neemt ook de beelden voorafgaand aan de alarmmelding op. Zo heb je de alarmmelding én de gebeurtenis voor de melding in beeld. Een belangrijk moment gaat nooit meer aan je voorbij. De ingebouwde temperatuursensor bewaakt de temperatuur in de ruimte waar de camera staat. Is de temperatuur hoger of lager dan gewenst? Dan ontvang je een push bericht.

Ingebouwde speaker: geen externe speakerset nodig
De Easy Pro View HD IP Camera heeft een ingebouwde speaker. Laat een alarmtoon horen of spreek terug naar de inbreker.

Geschikt als babyfoon
Doordat de EM6250HD beschikt over een temperatuursensor, microfoon en ingebouwde speaker, gebruik je de IP Camera ook eenvoudig als babyfoon. Zowel thuis als buitenshuis!