Houd alles in de gaten met de e-CamView Pan/Tilt IP Camera!

11 NOVEMBER 2013, ELSLOO, NL

Wil je alles in de gaten houden? Wil je meeluisteren in de woning en ook terugspreken? Eminent presenteert de EM6220 e-CamView Pan/Tilt IP Camera, die je binnen enkele stappen installeert. Gebruik de gratis e-CamView smartphone app om de camera in horizontale en verticale richting te bewegen. Detecteert de camera beweging? Dan ontvang je een email met daarin een foto. De infrarood leds zorgen voor helder beeld 's nachts.

Installatie binnen een paar stappen
De EM6220 e-CamView Pan/Tilt IP Camera is binnen enkele stappen klaar voor gebruik. Sluit de IP camera aan op de router en download de gratis e-CamView smartphone app. Scan de QR-code op de camera en vul het wachtwoord in.

Verticale en horizontale beweging voor een optimaal bereik
Met de e-CamView IP Camera bekijk je een groot gebied doordat de EM6220 verticaal en horizontaal beweegt. Horizontaal beweegt de IP camera 355° en verticaal 120°. Swipe met je vingers over het scherm in de gratis smartphone app en bedien de camera.

Alarmmelding? Ontvang een email met foto
Als de IP camera beweging detecteert, stuurt hij een email met daarin een foto. Je kunt ervoor kiezen om de e-CamView IP Camera continue foto’s te laten maken of volgens een detectie-schema. Met de app neem je beelden op die je vervolgens op je smartphone opslaat.

Infrarood leds: ’s nachts helder beeld
Als de EM6220 e-CamView Pan/Tilt IP Camera te weinig licht detecteert, schakelt de camera de 8 infrarood leds in. Deze leds zorgen voor helder beeld ’s nachts.

Luister mee en spreek terug
Luister mee in de ruimte waar de e-CamView IP Camera staat. Je bent altijd op de hoogte van de gebeurtenissen in je woning. Laat de inbreker schrikken door terug te spreken. Het is ook mogelijk om een extra speaker aan te sluiten.