WiFi bereik vergroten met één druk op de knop!

EM4591 WiFi Repeater

02 SEPTEMBER 2013, BEEK, NL

Zit je op de bank in de woonkamer met je laptop of tablet op schoot? Heb je nét geen bereik meer van je draadloze internetverbinding? De EM4591 universele WiFi Repeater breidt het bereik van je bestaande draadloze netwerk uit. De WPS-knop zorgt voor een eenvoudige installatie. Omdat de WiFi Repeater een ingebouwde stekker heeft, steek je hem rechtstreeks in het stopcontact. De locatie indicator op de voorkant van de EM4591 geeft duidelijk aan op welke locatie je de repeater kunt plaatsen.

WiFi Protected Setup: eenvoudige installatie
Installeer de EM4591 WiFi Repeater heel gemakkelijk met behulp van de WPS-knop. Druk eerst op de WPS-knop op je router, en daarna op de WiFi Repeater. Handmatige installatie is natuurlijk geen probleem. Dit doe je met je tablet of smartphone.

Universeel: 300N standaard
De WiFi Repeater gebruikt de 300N standaard waardoor hij universeel inzetbaar is omdat de meest gangbare routers dit ondersteunen.

Geen WiFi? Geen probleem!
De extra netwerkpoort is niet alleen voor het instellen van de WiFi Repeater, maar je kunt er ook een device op aansluiten die een netwerkkabel nodig heeft.