Bekijk en deel video's en foto’s draadloos op je tablet en smartphone!

Eminent EM4620 WiFi Travel Reader Pro

14 AUGUSTUS 2013, BEEK, NL

Het is vaak lastig om even snel je pasgemaakte vakantiefoto’s te bekijken op je smartphone en tablet. En deze ook nog eens te delen met je familie en vrienden. De EM4620 WiFi Travel Reader Pro streamt foto’s vanaf USB-stick of SD-kaart naar je Android/Apple tablet en smartphone. Bekijk direct foto’s, video’s of andere bestanden. Heeft de batterij van je tablet of smartphone een power boost nodig? Laad ze op met de interne powerbank van de EM4620. Is er alleen een bekabelde internetverbinding mogelijk? Prik de internetkabel in de WiFi Travel Reader Pro en maak zo een WiFi hotspot die je met andere apparaten deelt. Al het bovenstaande doe je met dit compacte maar veelzijdige apparaatje.

Bekijk, deel en back-up je video’s, foto’s en andere bestanden
Met de EM4620 WiFi Travel Reader Pro bekijk je foto’s, video’s en andere bestanden vanaf USB-stick of SD-kaart draadloos op je tablet of smartphone. De gratis Android/Apple app zorgt ervoor dat dit zo is gebeurd. Maak een back-up van je tablet of smartphone op een USB-stick. Je foto’s en video’s zijn altijd veilig opgeslagen.

Een compacte, draadloze en veelzijdige geheugenuitbreiding van je tablet en smartphone
Door zijn compacte design (past in je broekzak) neem je de EM4620 WiFi Travel Reader Pro overal mee naartoe. Samen met een SD-kaart of USB-stick zorgt hij ervoor dat je altijd extra geheugen voor je tablet en smartphone bij je hebt. De batterij van de EM4620 werkt ook als powerbank. Mocht de batterij van je smartphone leeg zijn, dan laad je hem met de powerbank-functie van de EM4620 op.

Deel je aanwezige internetverbinding
Zit je net buiten het bereik van je draadloze netwerk? Versterk dan met de WiFi Travel Reader Pro je draadloze signaal. Wanneer je alleen een bekabelde internetverbinding tot je beschikking hebt, maak je eenvoudig een WiFi Hotspot aan. Prik de internetkabel in de ethernet-poort op de Travel Reader Pro en maak draadloos verbinding met het internet. Deze verbinding deel je eenvoudig met andere WiFi apparaten.