Eminent EM6250 Easy Pro View IP Camera

De ideale camera om je huis en thuiskantoor mee te beveiligen

13 JUNI 2013, BEEK, NL

De EM6250 Easy Pro View IP Camera van het Nederlandse merk Eminent biedt de oplossing om je huis of kantoor te beveiligen. De EM6250 is binnen 3 stappen klaar voor gebruik. Het instellen en bedienen van de IP Camera gaat volledig met de Easy Pro View App. Je hebt dag en nacht perfect beeld door de Dual Lens technologie. De PIR sensor detecteert niet alleen beweging maar ook lichaamswarmte. Dit zorgt voor betrouwbare alarmmeldingen. Bij een alarm ontvang je direct een push notificatie. Zo kijk en luister je live mee met de beelden.  Bovendien zijn er geen abonnementskosten aan verbonden.

Compleet instelbaar en bedienbaar met app
De Easy Pro View IP Camera is binnen 3 stappen klaar voor gebruik: sluit hem aan in je netwerk, download de app en vul het ID en wachtwoord in. Zo kun je overal ter wereld, waar je internetverbinding hebt, de camera benaderen en de beelden bekijken. Stel de camera ook volledig in met de app. Hiervoor heb je geen netwerkkennis nodig.

Duidelijk beeld door de Dual Lens technologie
Met de speciale Dual Lens technologie zorgt de EM6250 dat je altijd perfect beeld hebt. Ook ’s nachts. De lenzen schakelen automatisch over wanneer het nodig is. Zo heb je het onderwerp altijd goed in beeld.

De PIR sensor zorgt voor betrouwbare alarmmeldingen
De speciale PIR sensor in de EM6250 Easy Pro View IP Camera detecteert behalve beweging, ook objecten die lichaamswarmte uitstralen. Dit zorgt voor een betrouwbare alarmmelding.

Pre-recording en Push Notificaties: mis nooit meer een belangrijk moment
Ontvang bij een alarmmelding direct een notificatie op je tablet en smartphone en bekijk direct de beelden via de Easy Pro View App. Inclusief de beelden die voorafgaande aan de alarmmelding zijn opgenomen. Zo heb je niet alleen de alarmmelding in beeld, maar ook de gebeurtenis voor de melding. Een belangrijk moment gaat nooit meer aan je voorbij.