Beveilig je woning en kantoor met de stijlvolle EM8610 GSM Alarmsysteem Starterkit van Eminent

13 MEI 2013, BEEK, NL
Het draadloze op GSM gebaseerde alarmsysteem van het Nederlandse merk Eminent vormt de perfecte basis om je huis of kantoor mee te beveiligen. Bij een alarm ontvang je direct een melding per sms of telefoon. Installeer en bedien het alarmsysteem heel eenvoudig met de speciale e-Alarm App. De handige back-up batterij zorgt ervoor dat het alarmsysteem blijft werken tijdens stroomuitval.

Betrouwbare alarmmeldingen via het GSM netwerk
Het e-Alarm alarmsysteem stuurt de alarmmeldingen via het betrouwbare gsm netwerk. Hierdoor is de afhankelijkheid van een werkende internetverbinding of analoge telefoonlijn verleden tijd. Bij een alarm ontvang je per sms of telefoon een melding en kun je meeluisteren in je woning.

Stijlvol, draadloos en energiezuinig
Het bedieningspaneel past met zijn strakke en stijlvolle design in elk interieur. De accessoires zijn draadloos en daardoor eenvoudig overal te plaatsen. De sensoren zijn energiezuinig.
De deurcontacten en bewegingsmelders werken op batterijen en geven een melding als deze bijna leeg zijn.

Eenvoudig in gebruik
Het e-Alarm is voor iedereen makkelijk te bedienen. Met de gratis iOS en Android App bedien je het e-Alarm overal ter wereld. Om het alarm in- of uit te schakelen gebruik je het bedieningspaneel of de afstandsbediening. De RFID tag gebruik je om het GSM Alarmsysteem uit te schakelen.

Uitbreidbaar tot maar liefst 50 sensoren
De starterkit is de ideale basis en eenvoudig uit te breiden tot maar liefst 50 sensoren. Denk hierbij aan rookmelder, gasmelder, externe sirene, afstandsbediening, RFID tag, bewegingsmelder en deurcontact.

Volledige Nederlandstalige ondersteuning
Het EM8610 GSM Alarmsysteem is volledig afgestemd op de Nederlandse markt. De interface van de e-Alarm app en het instellingenmenu van het alarmsysteem zijn volledig Nederlandstalig. Evenals de handleiding en helpdesk.