Eminent presenteert de EM4172 myiSharing NAS

Overal ter wereld toegang tot je bestanden

23 APRIL 2013, BEEK, NL
Het Nederlandse merk Eminent presenteert de EM4172 myiSharing Gigabit NAS: centrale opslagruimte voor al je bestanden. De bestanden op de myiSharing NAS zijn overal ter wereld benaderbaar via de myiSharing Cloud en de gratis Android en iOS app. Dit alles zonder ingewikkelde configuratie, er is alleen een ID en wachtwoord nodig.

Centrale en veilige opslagruimte
De Eminent EM4172 myiSharing NAS met plaats voor twee 3Tb harde schijven*, is hét middelpunt van een netwerk. Ieder apparaat in het netwerk heeft toegang tot alle foto’s, video’s, muziek en documenten. Alle data wordt veilig opgeslagen door middel van RAID-1: spiegeling van harde schijven. Dit wil zeggen dat de data op beide schijven wordt
opgeslagen. Als een van de twee schijven kapot gaat, zijn de bestanden nog
gewoon beschikbaar.

Bestanden overal beschikbaar zonder openbaar te zijn
Video’s, foto’s, documenten en muziek zijn altijd benaderbaar maar toch nog privé met de myiSharing Cloud. Door middel van een ID en wachtwoord zijn bestanden overal ter wereld beschikbaar. Er komen geen ingewikkelde instellingen aan te pas.

Toegang vanaf je smartphone en tablet
De gratis iOS en Android app voor smartphone en tablet zorgt ervoor dat video’s, foto’s, muziek en documenten altijd binnen handbereik zijn vanaf de myiSharing Cloud. De myiSharing app slaat ook bestanden op vanaf tablet en smartphone op de myiSharing Cloud. Nooit meer een tekort aan opslagruimte.

UPnP/DLNA Media Server
Speel media bestanden af op UPnP/DLNA ondersteunende bronnen aangesloten op je netwerk. Denk hierbij aan game consoles, Windows Media Player en natuurlijk de Eminent mediaspelers zoals de EM7380 en EM7385.

*HDD niet meegeleverd