Vergroot het bereik van je netwerk met één druk op de knop!

Met de EM4597 Concurrent AC1200 Dual Band Repeater

05 OKTOBER 2017, ELSLOO, NL
Nieuw: EM4597 Concurrent AC1200 Dual Band Repeater. Het bereik van je netwerk vergroten met één druk op de knop.

Reikt je draadloze netwerk nét niet ver genoeg? Gebruik dan de EM4597 Concurrent AC1200 Dual Band WiFi Repeater om het bereik van je draadloze netwerk op de 2.4GHz en 5GHz frequentie te vergroten. Of zet je Single Band netwerk om naar een Dual Band netwerk. De Crossband technologie zorgt ervoor dat je de hoogst mogelijke datadoorvoer en netwerksnelheid haalt: 300+900Mbps. Over de installatie hoef je je geen zorgen te maken. Steek de EM4597 in het stopcontact en gebruik de WPS-knop of voltooi de installatiewizard met je tablet of smartphone. Dankzij de handige locatie indicator plaats je de repeater altijd op de juiste plek. Het is mogelijk om de EM4597 te gebruiken als access point. Zo kun je gebruik maken van WiFi op een plek waar je normaal alleen een bekabelde verbinding hebt.

Verkoopadviesprijs €49,99