Nieuw: Eminent EM7680 4K TV Streamer

Eminent EM7680 4K TV Streamer is de opvolger van de succesvolle en bekroonde EM7580!

04 APRIL 2017, ELSLOO, NL
Eminent lanceert de EM7680 4K TV Streamer!

De EM7680 4K TV Streamer is de opvolger van de succesvolle, door Gadgetgear.nl, Computer Totaal en Tech Award bekroonde EM7580. Qua hardware specificaties is de EM7680 nog beter geworden. Het platform voor de EM7680 4K TV streamer is vernieuwd en verbeterd.

De belangrijkste wijzigingen zijn:

- Volledige 4K ondersteuning op 60Hz zodat je geniet van haarscherp en vloeiend beeld op je 4K televisie.

- Geniet je van het beste geluid door de volledige ondersteuning van Dolby True HD, DTS-HD en DTS-HD Master Audio.

- Uitgerust met LibreELEC: Dit meest stabiele en succesvolle media center platform met Kodi zorgt dankzij de actieve ontwikkelomgeving dat je streamer altijd up-to-date blijft. De nieuwste ontwikkelingen worden je aangeboden via de updatefunctie in de EM7680 en via de Eminent website waardoor je niet achter hoeft te blijven.

Je bedient de EM7680 met de meegeleverde afstandsbediening of de gratis Kodi Remote app op je smartphone en tablet. De Eminent 4K TV streamer wordt geleverd inclusief HDMI kabel.

De EM7680 heeft een verkoopadviesprijs van € 109,99