Nieuw! EM6325 Camline Pro Pan/Tilt 720p HD IP Camera

Overal ter wereld gemakkelijk je beelden bekijken

19 JANUARI 2017, ELSLOO, NL
Houd 24/7 alles in de gaten met de Eminent EM6325 CamLine Pro Pan/Tilt HD IP Camera!

Houd een oogje op je persoonlijke bezittingen met de nieuwe Eminent EM6325 CamLine Pro Pan/Tilt HD IP Camera. De IP Camera is uitgerust met een HD sensor, IR cut filter en infrarood leds voor 24/7 perfect beeld. Sluit binnen drie stappen de PTZ camera aan op je bekabelde netwerk of draadloze netwerk met behulp van WiFi Smart Config. Gebruik de gratis CamLine Pro app om overal ter wereld de camera te bedienen. Ontvang een push notificatie of een email met daarin een foto van de melding. De beelden kun je opslaan op een micro SD-kaart of Synology NAS. Er is geen abonnement nodig en er zijn geen vaste maandelijkse kosten.

De CamLine Pro Pan/Tilt HD IP Camera heeft een verkoopadviesprijs van € 79,95