Nieuw! CamLine Pro Dome Outdoor 720p HD IP Camera

Houd dag én nacht je eigendommen in de gaten!

17 NOVEMBER 2016, ELSLOO, NL
Beveilig je huis en tuin met de Eminent EM6360 CamLine Pro Dome Outdoor 720p HD IP Camera.

Beveilig je huis en tuin met de Eminent EM6360 CamLine Pro Dome Outdoor HD IP Camera. Dankzij de waterbestendige behuizing kun je de Dome IP Camera zowel binnen als buiten gebruiken. De ingebouwde HD sensor, IR cut filter en matrix infrarood led zorgen voor dag en nacht goed beeld. De EM6360 is binnen drie stappen klaar voor gebruik. Met de gratis CamLine Pro smartphone app bedien je de Dome Camera over de hele wereld. Detecteert de IP camera beweging? Dan ontvang je een push notificatie of een email met daarin een foto van de melding. Wil je de beelden opslaan? Dat kan op een micro SD-kaart of Synology NAS. De EM6360 HD IP Camera wordt gevoed door een passieve PoE oplossing. Dit zorgt ervoor dat stroom en data over één kabel gaan.

De CamLine Pro Dome Outdoor 720p HD IP Camera heeft een verkoopadviesprijs van €79,98.