WiFi door je hele huis met de EM4595 Universele WiFi Repeater met WPS

04 OKTOBER 2016, ELSLOO, NL
EM4595 Universele WiFi Repeater met WPS: WiFi door je hele huis

Met de Eminent EM4595 Universele WiFi Repeater 300N vergroot je het bereik van je draadloze netwerk. Installeren gaat eenvoudig met de WPS-knop of web interface van je smartphone of tablet. De EM4595 maakt het je nu wel heel gemakkelijk om de beste locatie voor de repeater te vinden. Je krijgt hierbij hulp van de ingebouwde WiFi signaalindicator die aangeeft waar je het beste de repeater kunt plaatsen. Het is ook mogelijk om de EM4595 in te zetten als access point, zodat je gebruik kunt maken van WiFi op een plek waar je normaal alleen een bekabelde verbinding hebt.

Verkoopadviesprijs €27,50