Nieuw: EM1500 Docking station

Maak van je laptop een compleet werkstation

27 SEPTEMBER 2016, ELSLOO, NL
Eminent presenteert een nieuw product in de Eminent Business Line: EM1500 Dual Monitor Docking Station.

Eminent presenteert een nieuw product in de Eminent Business Line: een Dual Monitor Docking Station (EM1500) waarmee je van je laptop een compleet werkstation kunt maken. Je sluit eenvoudig je beeldschermen, muis, toetsenbord, hoofdtelefoon, microfoon en netwerkkabel aan op het USB 3.1 Gen1 (USB 3.0) Docking Station. Vervolgens hoef je maar één USB 3.1 Gen1 (USB 3.0) kabel op je laptop aan te sluiten om alles te verbinden.

Je laptop wordt in totaal met 6 extra USB poorten uitgebreid: vier USB 2.0 op de achterkant en op de voorkant twee USB 3.1 Gen1 (USB 3.0) poorten. Ook kun je een smartphone of tablet opladen via het docking station. De EM1500 is uitgerust met een Gigabit LAN netwerkpoort en neemt weinig ruimte in beslag dankzij het plaats besparende ontwerp. Daarnaast worden ook een USB 3.1 Gen1 (USB 3.0) kabel, DVI naar VGA adapter en een stroomadapter meegeleverd.

Verkoopadviesprijs €164,99