Nieuw: CamLine Pro Full HD 1080p IP Camera's

24/7 uitstekend beeld dankzij de 1080p Full HD sensor en IR verlichting

28 JUNI 2016, ELSLOO, NL
Eminent presenteert een nieuwe IP cameralijn met de EM6330 CamLine Pro Pan/Tilt 1080p Full HD IP Camera en de EM6350 CamLine Pro Outdoor 1080p Full HD IP Camera.

Eminent lanceert een nieuwe IP cameralijn: de CamLine Pro IP Camera’s. Bij de lancering van deze nieuwe line-up horen twee Full HD 1080p IP Camera’s: EM6330 CamLine Pro Pan/Tilt 1080p Full HD IP Camera en de EM6350 CamLine Pro Outdoor 1080p Full HD IP Camera. De EM6330 is een Pan/Tilt IP Camera. De EM6350 is dankzij de waterbestendige behuizing bedoeld voor buitengebruik en wordt gevoed door een passieve PoE oplossing. Beide camera’s geven dag en nacht perfect beeld dankzij de Full HD 1080p sensor en IR verlichting. De gratis CamLine Pro app zorgt ervoor dat je de IP camera’s overal ter wereld kunt bedienen. Wordt er beweging gedetecteerd? Dan ontvang je direct een push melding op je smartphone. Je kunt er ook voor kiezen om een email te ontvangen met daarin een foto van de melding. Beide camera’s zijn opgenomen in de lijst van IP camera's in het Synology Surveillance Station. De EM6330 heeft daarnaast nog een mogelijkheid tot opnemen op een micro SD kaart. Voor het gebruik van de Eminent IP Camera’s is geen abonnement nodig en er zijn geen maandelijkse kosten.

Adviesprijs EM6330 €99,95
Adviesprijs EM6350 €119,50