Vergroot het bereik van je netwerk met de EM4596 Concurrent AC1200 Dual Band WiFi Repeater

19 APRIL 2016, ELSLOO, NL
Reikt je draadloze netwerk net niet ver genoeg? Gebruik dan de EM4596 Concurrent AC1200 Dual Band WiFi Repeater om het bereik van je draadloze netwerk op de 2.4GHz en 5GHz frequentie te vergroten. Of om je Single Band netwerk om te zetten naar een Dual Band netwerk.

Wanneer je draadloze netwerk nét niet ver genoeg reikt, ben je al snel geneigd om een nieuwe router kopen. Maar je kunt ook een WiFi repeater aanschaffen. Het Nederlandse bedrijf Eminent zorgt voor een boost in je WiFi bereik met de nieuwe EM4596 Concurrent AC1200 Dual Band WiFi Repeater. De vier 3dBi antennes en crossband technologie zorgen voor een hoge doorvoersnelheid van 300+900Mbps. Daarnaast geeft de EM4596 je ook nog de mogelijkheid om je 2.4GHz netwerk naar een 5GHz netwerk te upgraden. De WiFi Repeater geeft zelf aan, door middel van indicatoren, waar hij het beste geplaatst kan worden. De installatie gaat heel eenvoudig via WPS of de browser van je smartphone en tablet. Het is mogelijk om de EM4596 te gebruiken als access point. Zo kun je gebruik maken van WiFi op een plek waar je normaal alleen een bekabelde verbinding hebt.

Adviesprijs €59,98