EW7023 Draagbare USB 3.1 Gen1 (USB 3.0) M.2 SSD Behuizing

21 APRIL 2016, ELSLOO, NL
Bescherm je M.2 SSD met de stevige aluminium EW7023 Draagbare M.2 SSD Behuizing. De EW7023 ondersteunt M.2 SSD’s met B en BM connectoren. Bestanden worden snel overgezet door de ondersteuning van zowel USB 3.1 Gen1 (USB 3.0) als UASP.

Ewent introduceert de stevige aluminium EW7023 Draagbare M.2 SSD Behuizing. De EW7023 is geschikt voor M.2 SSD´s tot 22mm x 80mm met B en BM connectoren en wordt USB-gevoed. Dankzij de ondersteuning van SuperSpeed USB 3.1 Gen1 (USB 3.0) en UASP haal je een hoge overdrachtssnelheid. Naast de EW7023 aluminium behuizing levert Ewent ook een USB 3.1 Gen1 (USB 3.0) kabel, schroeven en zelfs een schroevendraaier mee zodat de M.2 SDD behuizing binnen enkele minuten klaar is voor gebruik.

Adviesprijs €29.98