Uitbreiding Easy Pro View HD IP Camera line-up met EM6275

12 APRIL 2016, ELSLOO, NL
Met de EM6275 Easy Pro View Pan/Tilt HD IP Camera beveilig je eenvoudig je huis en thuiskantoor. De EM6275 is volledig instelbaar en bedienbaar met de app en binnen 3 stappen klaar voor gebruik. Dankzij de HD dual-lens technologie heb je dag en nacht perfect beeld. De pan/tilt camera overziet een groter gebied dan een vaste IP camera, doordat hij horizontale en verticale bewegingen maakt. Bij een alarm wordt direct een push notificatie verstuurd en luister je live mee met de beelden en spreek je ook terug. Je mist geen enkel belangrijk moment. Bovendien zijn er geen abonnementskosten aan verbonden.

Eminent breidt de Easy Pro View line-up uit met de EM6275 Pan/Tilt HD IP Camera. Net zoals de andere Easy Pro View HD IP Camera’s is de EM6275 binnen 3 stappen klaar voor gebruik. Met de gratis app voor Android en iOS stel je de IP camera in en bedien je hem eenvoudig door over het scherm van je smartphone of tablet te swipen. De twee ingebouwde lenzen met HD sensoren zorgen voor perfect beeld zowel overdag als ’s nachts. Wanneer de camera beweging of geluid detecteert, ontvang je direct een push notificatie op je smartphone of tablet. De beelden kun je opnemen op een micro SD-kaart, NAS of Dropbox. Daarnaast zorgt de 5 seconden pre-recording functie ervoor dat je ook in beeld krijgt wat er vóór de alarmmelding gebeurde. Dankzij de ingebouwde speaker en microfoon kun je meeluisteren en zelfs terugspreken.

Eenvoudige installatie in 3 stappen
Wist je dat de Easy Pro View Pan/Tilt HD IP Camera binnen 3 stappen klaar is voor gebruik? Sluit de camera aan op je netwerk, download de app en vul het ID en wachtwoord in. Daarnaast is het ook mogelijk om de IP camera eenvoudig aan te sluiten op je draadloze thuisnetwerk met behulp van een QR code.

Dag én nacht perfect beeld door HD sensor en dual-lens technologie
Dankzij de twee lenzen met HD sensoren geeft de EM6275 Easy Pro View Pan/Tilt HD IP Camera dag en nacht perfect beeld. De camera schakelt automatisch over naar de andere lens. Of stel zelf een schema in.

Altijd up-to-date door push notificaties, pre-recording, microfoon en ingebouwde speaker
Bij een alarm ontvang je direct een push notificatie op je smartphone of tablet. De beelden kijk je terug via de gratis Easy Pro View app. De pre-recording functie van de EM6275 zorgt ervoor dat de beelden van 5 seconden voor de alarmmelding ook worden opgenomen. Dankzij de ingebouwde speaker en microfoon ben je altijd van alles op de hoogte.

Beelden opslaan op Micro SD-kaart, NAS en Dropbox
Steek een micro SD-kaart in de EM6275 IP Camera om de beelden op te nemen. Ook kan de Easy Pro View IP Camera de beelden opslaan op een NAS of via Dropbox. Kortom, je mist nooit meer een belangrijk moment.

Adviesprijs €249,50