Geef je tablet en smartphone direct een power boost!

06 JANUARI 2016, ELSLOO, NL

Ewent (by Eminent) komt in de eerste week van 2016 al direct met twee nieuwe producten: de EW1235 Draagbare USB Powerbank 2600mAh en de EW1237 Draagbare Dual USB Powerbank 7800mAh.

De Ewent powerbanks geven je smartphone of tablet een power boost op het moment dat je het echt nodig hebt. Beide powerbanks zijn voorzien van een ingebouwde zaklamp en worden geleverd met een Micro USB oplaadkabel. Daarnaast zijn de EW1235 (2600mAh) en EW1237 (7800mAh) allebei ook compatibel voor gebruik met Android/Apple smartphones en tablets. De powerbanks stoppen met laden wanneer het aangesloten apparaat vol is en zijn daarnaast beveiligd tegen oververhitting, een te hoge spanning, een te hoge stroom en kortsluiting.

De EW1235 past in je broekzak en heeft een capaciteit van 2600mAh en één USB oplaadpoort. De EW1237 is iets groter, heeft een capaciteit van 7800mAh en beschikt over twee USB oplaadpoorten. Daarnaast tonen de led lampjes op de EW1237 Draagbare Dual USB Powerbank 7800mAh het resterende batterijniveau.

Vanaf nu heb je altijd genoeg stroom bij de hand voor je smartphone en tablet.

EW1235 Draagbare USB Powerbank 2600mAh | Adviesprijs €12.50
EW1237 Draagbare Dual USB Powerbank 7800mAh | Adviesprijs €24.50