EM4500 Gigabit Dual Band AC750 Router

Krachtige Gigabit Dual Band AC router voor een razendsnel netwerk!

19 NOVEMBER 2015, ELSLOO, NL

De nieuwe EM4500 Gigabit Dual Band AC750 Router is klaar voor de toekomst door de ondersteuning van de AC technologie. Door de 3 externe 5dBi antennes en door tegelijk gebruik te maken van zowel de 2.4GHz (300Mbps) als de 5GHz (450Mbps) frequentie, ben je verzekerd van een optimale dekking. De EM4500 heeft diverse extra functies zoals Quality of Service (QoS), Virtual Private Network (VPN) en Traffic Control. Daarnaast maak je heel eenvoudig gastnetwerken aan. Dit is handig als je familie en vrienden toegang wilt geven tot het internet, maar niet tot het volledige thuisnetwerk. De installatie gaat eenvoudig via de online wizard.

Concurrent Dual Band router
De EM4500 Gigabit Dual Band AC750 Router heeft een gedeeld antennesysteem. Dit systeem zorgt ervoor dat je de 2.4GHz (300Mbps) en 5GHz (450Mbps) frequentie tegelijk kunt gebruiken. Hierdoor maak je naast de veelgebruikte 2.4GHz frequentie tegelijk ook gebruik van de minder verstoorde 5GHz frequentie.

Maak eenvoudig een gastnetwerk aan
Om je familie en vrienden toegang te geven tot internet kun je ze het wachtwoord van het WiFi netwerk geven. Nog beter is het maken van een gastnetwerk waarvan familie en vrienden gebruik mogen maken. Met de EM4500 Gigabit Dual Band AC750 Router is dit zo gedaan en zijn je gasten zo online.

Voor gevorderde netwerkgebruikers: QoS, WDS, wireless bridge, firewall bescherming, traffic control en VPN
Buiten de standaard functies heeft de EM4500 ook nog extra functionaliteiten zoals: QoS (Quality of Service), WDS, wireless bridge functie, VPN (Virtual Private Network), traffic control en firewall bescherming.

Online wizard voor een eenvoudige installatie
Het installeren en configureren van de EM4500 Gigabit Dual Band AC750 Router gaat heel eenvoudig via de online wizard in de browser. Wanneer je een draadloos apparaat met WPS hebt, dan ben je zelfs met één druk op de knop verbonden met de router.

De adviesprijs is €69.98