EW3519: dé outdoor speaker

Luister overal naar je favoriete muziek!

04 AUGUSTUS 2015, ELSLOO, NL

Luister overal naar je favoriete muziek met de robuuste Ewent EW3519 Draadloze Bluetooth Speaker. Zelfs tijdens actieve outdoor activiteiten! De Draadloze Bluetooth Speaker wordt beschermd door de spatwaterdichte, stof- en schokbestendige behuizing. Dankzij de handige draagriem neem je de speaker overal mee naartoe.

De met 2 speakers uitgeruste EW3519 heeft een geïntegreerd bas-systeem dat zorgt voor de ultieme muziekbeleving. Dankzij de toetsen voor volumeregeling, afspelen/pauzeren, vorige/volgend nummer en het beantwoorden van inkomende oproepen, bedien je de Bluetooth Speaker heel eenvoudig.

Gebruik je telefoon en tablet om je favoriete muziek naar de outdoor speaker te streamen. Ook kun je de 3.5mm jack aansluiting gebruiken om de speaker via een kabeltje aan te sluiten op je mp3-speler, smartphone of tablet.