Upload je bewakingsvideo's naar Dropbox!

Firmware update Easy Pro View IP Camera's: EM6250 / EM6250HD / EM6260 / EM6270

22 APRIL 2015, ELSLOO, NL

Eminent komt met een upgrade voor de Easy Pro View IP Camera line-up: EM6250, EM6250HD, EM6260 en EM6270. Deze firmware update brengt diverse extra functionaliteiten met zich mee om het gebruiksgemak van de IP camera’s nog meer te benadrukken. Nieuwe functies zijn: opnemen en terugkijken via Dropbox, WiFi instellen met een QR code en een temperatuur overzicht.

Video opslag op Dropbox
Een van de nieuwe functies van deze firmware is het opnemen van videobeelden in een Dropbox account. De bewakingsbeelden worden veilig opgeslagen in de Dropbox cloud en zijn altijd toegankelijk via internet.

Verbind je IP Camera met je WiFi netwerk met behulp van een QR code
Daarnaast heeft Eminent het nóg gemakkelijker gemaakt om de Easy Pro View IP Camera met een draadloos netwerk te verbinden. Dit gaat met een speciale QR code. Zorg ervoor dat je smartphone of tablet met hetzelfde netwerk zijn verbonden als waarmee je de IP camera wilt verbinden. Vervolgens maakt de Easy Pro View app een unieke QR code aan. Druk op de WPS knop van de Easy Pro View IP camera en houd de QR code voor de IP Camera.

Temperatuur overzicht
De EM6250HD en EM6270 zijn beide voorzien van een temperatuursensor. Deze nieuwe firmware biedt een temperatuur overzicht met de gemiddelde temperatuur per 30 dagen of 24 uur. Dit overzicht kan worden bekeken via de Easy Pro View app.